כשמיתוג מעסיק פוגש קורונה

By June 21, 2020
Photo of יוסי קורן yossi korenOffline

הפודקאסט הוקלט באמצע פברואר. הקורונה הייתה מן חצי שמועה שלא ברור עד כמה זה רציני.

בשוק של עובדים שיש בו התחרות על כל טאלנט שיכול לעשות ההבדל, טלי קוזי ואני, הזמנו רז מצנע מומחה למיתוג מעסיק, שעובד עם מיטב החברות בישראל, לשוחח על מיתוג מעסיק, חשיבותו לארגון, איזו שפה ארגונים בכלל ומשאבי אנוש בפרט צריכים לאמץ כדי לדבר "מיתוגית".

חלף זמן בין הקלטת הפודקאסט ושידורו. יוני, 2020, קורונה עושה קולות של קאם בק, לפני העלאה לרשת צלצלתי לרז לשאול אותו האם גם בימים אלה, בהם השוק התחלף לשוק על מעסיקים, מיתוג מעסיק עדיין רלבנטי. רז מנע את שמות החברות בהן עבד בשבועות האחרונים כדי להבהיר לי שהנושא רלבנטי והתחרות על טאלנטים קיימת.

אז מה זה מיתוג מעסיק, למה זה חשוב, איך עושים את זה נכון ואיך מתאימים את המערכת כך שתהייה מכוונת מיתוג מעסיק, כדי לקבל תשובות לשאולות אלה תצטרכו להקשיב לרז.

האזנה נעימה.

 

About the author

יוסי קורן yossi koren

יועץ ניהולי. מומחה ליישום והטמעת תהליכי שינוי.עצמאי

יועץ ניהולי.מומחה ליישום והטמעת תהליכי שינוי בארגונים.30 שנות ניסיון בייעוץ לארגונים, הנהלות ומנהלים בסקטור הפרטי והציבורי, בהטמעת תהליכים התומכים בשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות.בין הלקוחות: חברות…

0 Comments


Viewed 458 times