קידום סוגית הממשקים בארגונים: אמנת שרות פנים התשתית לממשקים שעובדים

Item is scheduled to be archived in approximately 6 days. Please contact an administrator if you wish to postpone archiving for this object.
By November 16, 2020
Photo of יעקב ויטנברג Jacob WittenbergOffline

אמנת פנים היא פרי דיאלוג מעמיק בין יחידות הארגון של תיאום ציפיות ופתרון בעיות, ומהווה פלטפורמה מרכזית לשפור עבודת הממשקים.
בכל ארגון ובפרט במגזר הציבורי, אמנת הפנים היא תשתית הכרחית לאמנת החוץ כלפי הלקוחות החיצוניים, ומאפשרת לצמצם את הנזקים של מידור גבוה בין היחידות בגין ״הארובות״ שבמבנים הארגוניים ״בהשראת״ ובר. מינוי אחראי לכל תהליך מבטיח שליטה על זרימתו התקינה ושביעות רצון גבוהה של לקוחות החוץ והפנים של הארגון.

 

About the author

יעקב ויטנברג Jacob Wittenberg

יועץ ארגוניעצמאי

יועץ ארגוני (M.A)מנכ"ל ובעל חברת ל.ה.ב.ה - לימוד הניהול בהשראת הניסיון משנת 1984.ממקימי ארגון היועצים איפ"א ומזכירו הראשון. יועץ, מרצה ומנהל בתוכניות לפיתוח מנהלים, מנכ"לים, ראשי…

0 Comments

Related Content

    Search this area

    Viewed 273 times