Last Updated:
August 4, 2022
by
| Version: 4
| 464 views
| 1 follower
members are following updates on this item.
מרצים פרופ' טלי סגר גוטמן, פרופ' איריס וילנאי יעבץ, פרופ' שקד גלבוע, ד"ר יואל אסרף
במושב זה יוצגו מחקרים שבוצעו במסגרת התמחות ייעוץ ארגוני בתכנית ה- MBA, הפקולטה לכלכלה ומנהל עסקים, המרכז האקדמי רופין. יוצגו זוויות ראייה חדשות ביחסי אדם-ארגון, הבאות לידי ביטוי ברמת עובדים, מנהלים ולקוחות. כל מחקר יודגם על ידי התנסות בכלי אבחון יישומי הנגזר ממנו.
המשתתפים ייחשפו לממצאי שלושה מחקרים: העבודה הראשונה מיישמת את מודל ה- affordances כדי לטעון שכל אחת מעמדות העבודה הפיזיות של העובד - בבית ובארגון - נתפסת כמאפשרת מידה אחרת של אינטראקציות בינאישיות ושידור סימבולים של הארגון ושל העצמי. התייחסות כוללת למקומות בהם מבצע העובד את עבודתו תנבא את הwellbeing- שלו. עבודת המחקר השנייה תתמקד במנהלים בארגונים בעלי פעילות בינלאומית ותתבסס על תיאוריית ה- Echelon Upper הגורסת שאם רוצים להבין אסטרטגיות אזי קודם כל יש להבין את "האסטרטג - המנהל הבכיר" המהווה תוצר של פרמטרים כגון השכלה, ניסיון ואף תכונות אישיות. העבודה השלישית עוסקת בלקוחות ומתבססת על תיאוריית שיווק-יחסים (Relationship-Marketing) בהקשר של עסקים קטנים. התאמת השירות לצרכי הלקוח ויחס אישי מחזקים אצל הלקוחות מחויבות, המהווה תשתית לנאמנות ארוכת טווח, ובו זמנית מסכנת את פרטיות הלקוח ועלולה לאבדו.
פרופ' טלי סגר-גוטמן - ראש ההתמחות ייעוץ-ארגוני בתכנית ה- MBA במרכז האקדמי רופין. מרצה בכירה וחוקרת בתחומי רגשות בארגוני שירות וחווית לקוח. חברת מערכת במספר כתבי עת מדעיים מובילים בעולם. בעלת ניסיון עשיר בתחום הפסיכולוגיה-הארגונית וניסיון מעשי כיועצת ארגונית בתעשייה וכמנהלת משאבי אנוש. פרופ' סגר-גוטמן הינה מנחת קבוצות מטעם אוניברסיטת תל אביב ומנחת מיינדפולנס מטעם מכון מודע במרכז הבינתחומי.
פרופ' איריס וילנאי-יעבץ - מרצה בכירה בשיווק במחלקה למנהל עסקים של המרכז האקדמי רופין. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במנע"ס מהאוניברסיטה העברית ודוקטורט בניהול מהטכניון. מתמקדת בהשלכות של עיצוב סביבות פיסיות ווירטואליות על צרכנים, עובדים, מנהלים והאינטראקציות ביניהם בארגונים, בסביבות קמעונאיות ובאינטרנט. בעבר מנהלת בכירה בחברה למחקר וייעוץ שיווקי וארגוני.
פרופ' שקד גלבוע - מרצה בכירה בתחומי הניהול והפיתוח-הארגוני. חוקרת בתחום של חווית-לקוח ומשמשת כראש ההתמחות מנהיגות אסטרטגיה וניהול בכיר בתכנית ה- MBA במרכז האקדמי רופין. מרצה בתחומי פיתוח ארגוני, תקשורת ניהולית, ניהול הון-אנושי וסמינר בניהול חווית-לקוח מזה כ-13 שנים. בעבר עסקה פרופ' גלבוע בהעברת סדנאות בתחומים אלה לארגונים שונים.
ד"ר יואל אסרף - ראש תוכנית ה- MBA במרכז האקדמי רופין וחוקר בנקודת הממשק של אסטרטגיה ושיווק בינלאומי בנושאים כגון: ניהול חברות גלובליות על פי דוקטרינת כללים פשוטים, אסטרטגיות לפיתוח פעילות בינלאומית, יכולות שיווק גלובליות, אג'יליות, ספונטניות, אלתור ותכנון בסביבה גלובלית. בעבר מנהל בכיר בתעשייה.
Page Options