אילו ערכים ניתן לקבל מקהילות ארגוניות בהקשר של מחוברות עובדים ולקוחות?
אילו ערכים ניתן לקבל מקהילות ארגוניות בהקשר של מחוברות עובדים ולקוחות?
מנחה גלית גנאור
הסדנא תעסוק בערך שניתן לקבל מתוך הקהילות ארגוניות או קהילות של לקוחות.
במהלך הסדנא המשתתפים יקבלו כלים כדי לייצר שיח בארגונים בנושא הערך שניתן לקבל מהקהילה, חשיבות של הקהילה והיתרונות שלהם בנושא של מחוברות עובדים ולקוחות.
בסדנה נדון במה זאת קהילה, מהם המרכיבים המרכזיים של קהילה.
בהקשר בין קהילה לבין ארגון - ואיך ניתן לייצר גמישות וחדשנות ארגונית באמצעות קהילות ארגוניות.
קהילה בעולם עבודה היברידי.
ובמודל הערך של Bain ויועלו שאלות כגון - אילו ערכים קהילה מביאה, מה היתרונות וכיצד יועצים יכולים להביא ערך לארגון על ידי התנעה של קהילות ארגוניות.
הפעילות המוצעת היא עבודה בקבוצות על מודל הערך. כל קבוצה תחשוב על קהילה - בין אם זאת קהילה פנים ארגונית חברתית, קהילה פנים ארגונית מקצועית, קהילת לקוחות, או קהילות פ.א.י - ותמפה את הערכים השונים שניתן לקבל מהקהילה עבור הארגון בהתבסס על המודל של Bain.
על המנחה:
גלית גנאור - מייסדת Social Knowledge יועצת אסטרטגית בכירה. גלית, מומחית מובילה בתחום קהילות, ניהול הידע, רשתות חברתיות, וחוכמת ההמונים בארגונים, בעלת ניסיון של למעלה מ- 15 שנה כמובילת פעילות עסקית-טכנולוגית, בארגונים גדולים ובינלאומיים, מומחית בניהול והקמה של תהליכי תומכי ידע ארגוני ומינוף ידע עובדים לשיפור ביצועים עסקיים.
- 255 views
- 0 previews
- 2 versions
- 0 comments
- 1 follower
- Updated By:
- גלית גנאור Galit Ganor
- July 11, 2022
- Posted By:
- גלית גנאור Galit Ganor
- March 26, 2022
- Versions:
- v.2
Page Options
0 Comments